Варбанець Р. А.Мальчевський В. П.Мінчев, Д. С.Залож В. І.Кирнац В. І.Александровська, Н. І.Воловик К. В.Varbanets Roman A.Malchevskyi ValentynMinchev Dmytro S.Zalozh VitaliiKyrnats VladislavAlexandrovskaya NadezhdaVolovyk Kateryna2023-12-072023-12-072022978-617-7472-98-7https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/7625Технологія діагностики сучасних двотактних двигунів та компресорів = Diagnostic Technology Of Modern Two-Stroke Engines And Compressors / Р. А. Варбанець, В. П. Мальчевський, Д. С. Мінчев, В. І. Залож, В. І. Кирнац, Н. І. Александровська, К. В. Воловик // Матеріали ХIII міжнар. наук.-техн. конф. "Інновації в суднобудуванні та океанотехніці". – Миколаїв : Вид. Торубара В. В., 2022. – С. 162–167.Застосування вібродатчика разом з датчиком тиску газів у робочому циліндрі розширює можливості діагностики двигунів та компресорів у різних сферах експлуатації: морських дизелів, поршневих компресорів холодильних установок та авіаційних двигунів при їх випробуваннях на спеціальних стендах. Відомо, що експлуатаційні дефекти паливної апаратури високого тиску та механізму газорозподілу виявляються на індикаторних діаграмах P(V), P(deg) робочих циліндрів, змінюючи їх форму та значення основних параметрів робочого процесу. Однак відомо також, що деякі дефекти можуть мати однаковий вплив. Наприклад, пізній кут впорскування та знос паливної апаратури практично однаково спотворює індикаторну діаграму та значення параметрів. Причиною зниження компресії в циліндрах та зниження Pcomp можуть бути як знос втулки або поломка кілець, так і нещільність закриття або дефект клапанів газорозподілу. У багатьох випадках вплив дефектів може бути не явним.ukТехнологія діагностики сучасних двотактних двигунів та компресорівDiagnostic Technology Of Modern Two-Stroke Engines And CompressorsTheses