Мочалова Н. С.Долга Т. Є.Dolha T.2024-10-022024-10-022024https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/8857Долга, Т. Є. Створення навчального посібника "Навчальні стратегії та прийоми для розвитку мовлення дітей з розладами аутичного спектру" = Creating of the educational manual "Educational strategies and techniques for the development of speech of children with autism spectrum disorders" : бакалаврська робота ; спец. 035 "Філологія" / Т. Є. Долга ; наук. кер. Н. С. Мочалова. – Миколаїв : НУК, 2024. – 52 с.У дослідженні узагальнено основні підходи та методики, спрямовані на підтримку мовленнєвого розвитку дітей з РАС. У роботі розглядаються теоретичні аспекти аутичних розладів, їхній вплив на комунікативні навички та специфічні потреби дітей. Посібник пропонує практичні стратегії, включно з використанням візуальних підтримок, інтерактивних технологій та сенсорних методів, які допомагають створити ефективне навчальне середовище. Також розкрито адаптовані методи навчання, що враховують індивідуальні потреби кожної дитини. Особлива увага приділяється вправам і завданням, які сприяють розвитку лексики та звукового розпізнавання. Важливими елементами є спрощення інструкцій, часте повторення матеріалу та індивідуальні заняття, що допомагають дітям з РАС успішно засвоювати нові знання та навички. Комплексний підхід до навчання мовлення дітей з РАС, поєднаний з чіткими інструкціями та рекомендаціями, дозволяє досягти значних успіхів у їхньому розвитку. Цей посібник є ресурсом для самостійної роботи студентів-філологів у підготовці до педагогічної практики.ukрозлади аутичного спектрумовленнєвий розвитокнавчальні стратегіївізуальні підтримкиінтерактивні технологіїсенсорні методи035 "Філологія"Autism Spectrum Disorderspeech developmentteaching strategiesvisual supportsinteractive technologiessensory methodsСтворення навчального посібника "Навчальні стратегії та прийоми для розвитку мовлення дітей з розладами аутичного спектру"Creating of the educational manual "Educational strategies and techniques for the development of speech of children with autism spectrum disorders"BachelorWork