Корнієнко І. А.2025-06-052025-06-0520202520-6427DOI: 10.37026/2520-6427-2020-102-2-91-94https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/10613Корнієнко І.А. Проєктне навчання мови у компетентнісному дискурсі / І.А. Корнієнко // Нова педагогічна думка. 2020. №2(102). С.91-94У статті зроблено спробу поглибити уявлення про специфіку та висвітлити можливості проєктного формування в учнів мовної компетентності. Компетентнісна мовна освіта школярів розглядається як хід і результат предметного навчання, пов’язаного з мовним розвитком особистості, здатної діяти за допомогою мовних засобів у навчальному процесі та в широкому соціально-культурному контексті, зокрема у майбутній професійній діяльності. Розкриваються активні форми й можливості проєктного навчання української мови з метою ефективного формування в учнів мовних компетентностей, зокрема правописної. Аналізуються актуальні тематичні дослідження, висвітлюються характерні особливості та значні переваги проєктного навчання. Звертається увага на активізацію самостійної пізнавальної діяльності учнів та формування в них здатності усвідомлювати мету своєї роботи, планувати її виконання й добирати для цього відповідні засоби, оцінювати результати власних зусиль та вносити відповідні корективи у пізнавальний процес тощо. Представлено опис інформаційно-ігрового навчального проєкту «Зміни до українського правопису», що має на меті рельєфне визначення правописних позицій та їх емоційне сприйняття і логічне засвоєння.ukпроєктне навчаннякомпетентнісне навчаннямовна компетентністьрозвиток мовцямовленнєва особистістьПРОЄКТНЕ НАВЧАННЯ МОВИ У КОМПЕТЕНТНІСНОМУ ДИСКУРСІArticle