Гавриленко, Н. В.Швед, В.2021-12-032021-12-032020-10https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/4688Гавриленко, Н. В. Податково-облікові ризики витрат на маркетинг / Н. В. Гавриленко, В. Ю. Швед // Матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф."Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ. – Харків : ХНТУСГ, 2020. – С. 53–56.Розглянуто основні недоліки в бухгалтерському та податковому обліку витрат на маркетинг. Зазначенi проблеми в кiнцевому пiдcумку впливають на оцiнку результативноcтi роботи рiзниx cегментiв, i можуть призводити до неправильниx управлiнcькиx рiшень в облаcтi цiноутворення, аcортиментної полiтики i до погiршення показникiв гоcподарcької дiяльноcтi в цiлому.ukобліквитратиподаткиподатковий облікПодатково-облікові ризики витрат на маркетингThesis