Оксана ПатлайчукЄвген Прокоф’євАндрій Тригуб2024-11-272024-11-272024ISSN 2617-0825 (Online)DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.308745https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/9206Патлайчук О., Прокоф'єв Є. Тригуб А. Формування професійної етики майбутнього фахівця: теоретико-практичні аспекти. Молодь і ринок. 2024. № 7-8 (227-228). С. 101-106.У статті представлено сучасне розуміння проблеми формування професійної етики. Проаналізовано практичні аспекти формування професійної етики. З’ясовано особливості реалізації контекстного підходу у навчанні, який стимулює смислове засвоєння навчального матеріалу у прикладних професійно орієнтованих ситуаціях, забезпечує формування сенсоутворювальних професійних мотивів. Актуалізовано потенціал використання таких засобів контекстного навчання, як кейси та семінари-круглі столи з метою формування професійної етики майбутніх фахівців.ukпрофесійна підготовкамайбутні фахівціпрофесійна етикаморальна свідомістьконтекстне навчання.ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ: ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИArticle