Слюсаренко, НінаКульбацька, МаріяSlyusarenko, NinaKulbatska, MariaСлюсаренко, НинаКульбацкая, Мария2022-10-212022-10-2120152313-2094 (Print)2413-2039 (Online)https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/6320Слюсаренко, Н. Суб’єкт-суб’єктний підхід до організації педагогічного процесу / Н. Слюсаренко, M. Кульбацька // Людинознавчі студії. Сер. Педагогіка: зб. наук. праць ДДПУ ім. Івана Франка – Дрогобич : ДДПУ ім. Івана Франка, 2015. – Вип. 1/33. – С. 194–201.У статті розглянуто значення та переваги суб’єкт-суб’єктного підходу до організації педагогічного процесу. Розкрито сутність понять «об’єкт», «суб’єкт», «суб’єкт-об’єктний підхід», «суб’єкт-суб’єктний підхід». Виділено особливості суб’єкт-суб’єктної взаємодії та механізм її реалізації. Звернуто особливу увагу на те, що суб’єкт-суб’єктний підхід є однією з ключових складових ефективної взаємодії учасників педагогічного процесу, оскільки передбачає взаємний та плідний розвиток якостей особистостей як учня, так і вчителя у процесі їхнього спілкування та спільної діяльності.ukоб’єктсуб’єктсуб’єкт-об’єктний підхідсуб’єктсуб’єктний підхідobjectsubjectsubject-object approachsubject-subject approachобъектсубъектсубъект-объектный подходсубъект-субъектный подходСуб’єкт-суб’єктний підхід до організації педагогічного процесуArticle