Щербак, О. В.2017-12-042017-12-042015https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/2319Щербак О. В. Динаміка функціонування семіотичних кодів в українській комерційній телерекламі / О. В. Щербак // Записки з українського мовознавства : Вип. 22 = Opera in linguistica ukrainiana : Fascicullum 22 : зб. наук. пр. / голов. ред. Т. Ю. Ковалевська. – Одеса : «ПолиПринт», 2015. – С. 122–135.У статті розглянуто рекламний дискурс із позицій лінгвосеміотики та зроблено спробу встановити динаміку функціонування семіотичних кодів в українській комерційній телерекламі за їхніми кількісними показниками.otherрекламарекламний дискурссеміотичний кодДинаміка функціонування семіотичних кодів в українській комерційній телерекламіArticle