Magopets, OlenaHavrilenko, NataliiaYashchyshyna, IrynaKobus, OlenaKononova, Daria2022-06-112022-06-1120221804-7890 (Print)2464-6733 (Online)https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/5345Strategic management accounting in the conditions of digitalization of the economy / O. Magopets, N. Havrilenko, I. Yashchyshyna, O. Kobus, D. Kononova // Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research – Hhe Czech republiс. – 2022. – Vol. 12, Iss. 1 – P. 92–96.У статті розглянуто концепцію формування стратегічного обліку на підприємствах в умовах трансформаційних змін економічної системи. Актуальність та причини зміни парадигми стратегічного обліку відзначено зростанням актуальності орієнтації підприємств на інноваційні управлінські рішення на основі цифрових платформ та когнітивних технологій. Розглянуто специфіку класичної та неокласичної парадигм стратегічного обліку. Запропоновано методологію систематизації принципів стратегічного обліку відповідно до сучасних умов господарювання.enDigital platformsInnovationParadigms of strategic accountingStrategic accountingStrategic managementStrategic management accounting in the conditions of digitalization of the economyArticle