Мочалова, Н. С.Мочалов, Д. Є.Mochalova, N. S.Mochalov, D. Ye.2023-03-222023-03-222022https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/6634Мочалова, Н. С. Перехід від «застосування» до вищих рівнів таксономії Блума в навчанні фонетики = Going Beyond “Apply” of Bloom’s Taxonomy in Teaching Phonetics / Н. С. Мочалова, Д. Є. Мочалов // Гуманіт. вісн. НУК. – Миколаїв : Іліон, 2022. – Вип. 14. – С. 13–15.У статті представлено принципи відбору цілей та завдань для вивчення фонетики відповідно до таксономії Блума, котрі стосуються формування навичок мислення вищого порядку: аналізу, оцінки, створення. Процес формування цих навичок проаналізовано в контексті формування комплексної фахової компетенції майбутніх лінгвістів, що включає в себе мовну, культурну, міжкультурну, навчальну та інші компетенції, які слід розвивати як єдине ціле. У статті наведені приклади практичних завдань з фонетики на основі дієслів дії для етапу «аналіз», «оцінка» та «створення».ukтаксономія Блуманавчання фонетикинавички мислення вищого порядкуBloom’s taxonomyteaching phoneticshigher order thinking skillsПерехід від «застосування» до вищих рівнів таксономії Блума в навчанні фонетикиArticle