Дун СиньшоXinshuo, Dong2021-05-172021-05-1720162311-3405 (Print)2313-0415 (Online)https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/4134Дун Синьшо Оптимальные главные элементы судов-газовозов LNG для различных маршрутов = The optimal main dimensions of LNG carriers for different routes / Дун Синьшо // Зб. наук. пр. НУК. – Миколаїв : НУК, 2016. – № 2 (464). – С. 3–12.У статті удосконалено процес проектування суден-газовозів LNG на основі створення сучасного методу визначення на початкових стадіях проектування головних елементів цих суден, оптимальных за техніко-економічними показниками. У роботі з використанням методу імітаційного моделювання розглянуто основні завдання функціонування суден-газовозів LNG, можливі аварійні ситуації і вплив випадкових факторів на показники економічної ефективності судів. В якості прикладу визначено оптимальні головні елементи суден-газовозів LNG ходять за маршрутами: Дампір (Австралія) – Дапэн (Китай) і Тангу (Індонезія) – Путянь (Китай).ruсуда-газовозы LNGглавные элементы судовоптимальное проектированиеметод имитационного моделированиесудна-газовози LNGголовні елементи суденоптимальне проектуванняметод імітаційного моделюванняLNG carriersmain parts of shipsoptimal designsimulation modeling methodОптимальные главные элементы судов-газовозов LNG для различных маршрутовArticle