Єфімова Г. В.Казимир, Д. В.2022-09-162022-09-162022https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/5854Казимир, Д. В. Великі Дані в Міжнародному Бізнесі: Застосування Великих Даних для стартапів на ранніх стадіях розвитку = Big Data in International Business: Application of Big Data for Early-Stage Startups : бакалаврська робота ; 051 "Економіка" / Д. В. Казимир ; наук. кер. Г. В. Єфімова. - Миколаїв : НУК, 2022. - 81 с.Казимир Д.В. Великі Дані в Міжнародному Бізнесі: Застосування Великих Даних для стартапів на ранніх стадіях розвитку – бакалаврська робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр». – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв, 2022. Ця бакалаврська робота присвячена поглибленому дослідженню Великих Даних – сучасного бізнес-інструменту, що працює в міжнародному масштабі. Поставивши запитання, чи були Великі Дані лише швидкозмінною тенденцією, ця дипломна робота доводить, що застосування Великих Даних здатне принести компанії переваги над її конкурентами, а також може служити основною передумовою для ефективної діяльності компанії. Поглиблене дослідження Великих Даних у контексті міжнародного бізнесу проводилося поряд з аналітичною та практичною роботою з компанією, яка підпадає під визначення стартапу на ранній стадії розвитку. З метою навігації читачів у сфері Великих Даних, було насамперед детально розглянуто концепцію, а також описано використання Великих Даних в міжнародному бізнесі. Однак, беручи до уваги, що стартапи на ранній стадії мають свою унікальність, загальне застосування Великих Даних було пояснене трьома дискурсами: стартапи на ранній стадії, ідея продукту яких фундаментально базується на роботі з Великими Даними; стартапи, які працюють із Великими Даними для підвищення своєї ефективності; стартапи, чия ідея продукту походить від Великих Даних. Маючи визначений шлях до ефективного застосування Великих Даних для стартапів та розрізняючи таке застосування для корпорацій, ця бакалаврська робота аналізує застосування стартапом на ранній стадії розвитку FitSit та формулює найбільш релевантні цільові групи для продукту цього стартапу, даючи чітку сегментацію їх потенційних клієнтів.ukстартапстартап на ранній стадії розвиткуВеликі ДанідодатоканалітикаAPIцифрове середовищеобчислювальна роботастатистична роботачисловий підхідтоваробсяг данихрізноманітність данихоптимізаціямасштабуваннягнучкістьопераціїрозвиток бізнесупродуктробочий процесменеджментфреймворккомандна роботаоцінка бізнесузавантаженняцифрова трансформаціятехнологіяштучний інтелектмашинне навчаннябізнес- модельB2BB2CB2B2Cелектронна охорона здоров’яцифрове здоров’ямаркетингова стратегіяаналітиканаука про даніхмарні обчисленняData-as-a- ServiceBig Data-as-a-ServiceDaaSBDaaSперші користувачібіль у спинісегментація клієнтівStartupearly-stage startupBig DataapplicationanalyticsAPIdigital environmentcomputational workstatistical worknumeric approachcommoditydata volumedata varietyoptimizationscalingagilityoperationsbusiness developmentproductworkflowmanagementframeworkteamworkvaluationbootstrappingdigital transformationtechnologyArtificial IntelligenceMachine Learningbusiness modelB2BB2CB2B2Ce-healthdigital healthmarketing strategyanalyticsdata sciencebusiness model canvascloud computingData-as-a-ServiceBig Data-as-a-ServiceDaaSBDaaSearly adoptersback paincustomer segmentation051 "Економіка"Великі Дані в Міжнародному Бізнесі: Застосування Великих Даних для стартапів на ранніх стадіях розвиткуOther