Надточій, І. І.2015-11-252015-11-252010https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/1753Надточій, І. І. Сутність та значення конкурентоспроможності в розвитку підприємств / І. І. Надточій // Вісн. НУК. – Миколаїв, 2010. – № 2. – Режим доступу : http://evn.nuos.edu.ua/article/view/24815/22306.Досліджено поняття конкуренції та конкурентоспроможності. Виявлено взаємозв’язок конкурентоспроможності країни, підприємства, товару. Розглянуто детермінанти (фактори) глобальної конкурентоспроможності, конкурентоспроможності країни, підприємства, товару. Надано визначення терміна «товар ринкової новизни». = The concept of a competition, competitiveness is researched. The interrelation of competitiveness of the country, the enterprise, the goods is revealed. Determinants (factors) of global competitiveness, competitiveness of the country, the enterprise, the goods are considered. It is given definitions of concept «the goods of market novelty».otherконкуренціяконкурентоспроможністьдетермінантиконкурентні перевагитовар ринкової новизниcompetitioncompetitivenessdeterminant competitive advantagethe goods of market noveltyСутність та значення конкурентоспроможності в розвитку підприємствArticle