Гурченков О. П.Гузь, Г. В.Guz, G. V.2021-02-182021-02-182020https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/3532Гузь, Г. В. Ціноутворення в мережах роздрібної торгівлі непродовольчими групами товарів = Pricing in retail chains of non-food groups of goods : робота на здобуття рівня магістра ; спец. 051 “Економіка“ / Д. С. Беспалько ; наук. кер. О. П. Гурченков. – Миколаїв : НУК, 2020. – 88 с.Розкрито теоретичні аспекти сутності ціни як важливої економічної категорії і інструменту в господарській діяльності підприємства. Розглянуто сучасні підходи до визначення видів цін та основних методів ціноутворення в підприємницькій діяльності. Виконано оцінку господарської діяльності базового підприємства та впливу цiноутворюючих факторiв на товарну стратeгiю. Проведено аналіз діючої цінової політики підприємства, розглянуто вихідні передумови його подальшого розвитку. Обґрунтувано заходи з удосконалeння мeтоду цiноутворeння на базовому пiдприємствi. Пояснено вплив волатильності гривні на роздрібну ціну товару.ukцінаціноутворенняцінова політикаспец. 051 “Економіка“pricepricingpricing policyЦіноутворення в мережах роздрібної торгівлі непродовольчими групами товарівPricing in retail chains of non-food groups of goodsOther