Приходько, К. С.Калашнікова, О. Б.2022-01-052022-01-052021https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/4847Калашнікова, О. Б. Дослідження та розробка просування сайту електронного магазину за допомогою методів оптимізації та аналітики SEO : магістерська робота ; спец. 122 ''Комп’ютерні науки'' / О. Б. Калашнікова ; наук. кер. К. С. Приходько. – Миколаїв : НУК, 2021. – 159 с.Актуальність магістерської роботи пов’язана зі стрімким розвитком просування бізнесу онлайн, що має свої особливості, а також із високою конкуренцією в сегменті B2C та відносно легкою можливістю дискредитації способів просування, що вимагає модифікації методів та застосування нових технологій імітації сумлінного просування, які використовуються у різноманітних ''сірих'' та ''чорних'' схемах бізнесу в Інтернеті. Мета і задачі кваліфікаційної роботи: розробка технології створення інтернет-магазину та підвищення ефективності його роботи як комерційного проекту, для підвищення кількості користувачів, потенційних покупців, а також зростання в ТОПІ за всіма правилами пошукових систем за рахунок методу підбору та просування по ключовим словам популярних пошукових запитів. Об’єкт дослідження: побудова і просування e-commerce сайту за допомогою SEO оптимізації. Предмет дослідження: технологія створення веб-ресурсу та методу дослідження просування за допомогою SEO. Методи дослідження: теоретичні – аналіз, порівняння, систематизація та узагальнення наукової літератури вітчизняних і зарубіжних авторів, електронних ресурсів для з’ясування стану розробленості проблеми технології створення веб-ресурсу; методи системного аналізу для визначення видо-типологічної класифікації та принципів проектування веб-ресурсів; порівняльний аналіз для вибору програмного забезпечення та системи керування веб-ресурсом; синтез для розробки інформаційно-концептуальної моделі веб-ресурсу; емпіричні – експеримент для виявлення оптимальних налаштувань SEO-оптимізації; тестування для аналізу зручності користування веб-ресурсом. Наукова новизна отриманих результатів полягає в розробці ефективного методу просування, який надасть перевагу в комерційній ніші власника сайту. Загальний обсяг роботи: 159 с., 44 рис., 3 додатка., 71 бібліографічних найменувань.ukSEOSMMuser-friendlymetatagссилочна масамережапросуванняТОППКоптимізаціяПЗ122 ''Комп’ютерні науки''SEOSMMuser-friendlymetataglink massnetworkpromotionTOPPCoptimizationsoftДослідження та розробка просування сайту електронного магазину за допомогою методів оптимізації та аналітики SEOOther