Дибач, Інна Л.Кошара, Катерина А.Дибач, Инна Л.Кошара, Екатерина А.Dubach, Inna L.Koshara, Ekaterina A.2022-01-262022-01-2620181993-6788https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/4992Дибач, І. Л. Екологічний маркетинг в контексті управління морським портом = Environmental marketing in the context of management of marine port / І. Л. Дибач, К. А. Кошара // Актуальні проблеми економіки. – 2018. – № 3 (201). – С. 55–64.У статті обгрунтовано проблему екологічного маркетингу в управлінні морським портом в цілому та особливо морськими торговельними портами, які є потужним фактором забруднення навколишнього середовища; обумовлено екологічні експлуатаційні та аварійні ризики та їх причини, що пов’язані з діяльністю морських портів. Запропоновано аналізувати портову діяльність на основі головних фінансовогосподарських показників, рівень конкурентоспроможності порту; розкрито фактори підвищення конкурентоспроможності підприємства. Рекомендовано основні напрями екомаркетингової діяльності порту та заходи по забезпеченню реалізації їх для запобігання забруднення навколишнього середовища і приведення портів у відповідність з вимогами міжнародних конвенцій. Розкрито сутність та класифікація поняття «екологічний маркетинг», розроблено та запропоновано засоби збереження та охорони навколишнього середовища від забруднення, складові процесу управління екологічним маркетингом морського порту.ukморський портекологійчний маркетингоцінка ефективностіуправління портомструктура портунавколишнє середовищеморской портэкологический маркетингоценка эффективностиуправление портомструктура портаокружающая средаseaportenvironmental marketingefficiency assessmentport managementport structureenvironmentЕкологічний маркетинг в контексті управління морським портомArticle