Рибчук, Л. І.Rybchuk, L. I.2021-03-262021-03-262021https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/3745Рибчук, Л. І. Критерії аналізу лінгвістичного контенту країнознавчих сайтів та їх використання у навчальному процесі = Criteria of the analysis of linguistic content of the country studying websites and its applying to the educational process / Л. І. Рибчук // Гуманіт. вісн. НУК. – Миколаїв : НУК, 2021. – Вип. 13. – С. 80–84.Проаналізовано основні вимоги та критерії до створення інтернет-ресурсів щодо змісту, мовної та культурної складності матеріалу, джерел інформації, її надійності, об’єктивності та актуальності. Для цього використовувались наступні методи дослідження: вивчення джерел, присвячених лінгвокраїнознавству, систематизація критеріїв аналізу лінгвокраїнознавчих ресурсів, аналіз відомих інтернет-ресурсів, що спрямовані на цільову аудиторію згідно з усіма важливими параметрами та критеріями.ukлінгвокраїнознавстворозробка сайтівІнтернетмовна компетенціяконтентlinguisticssite developmentInternetlanguage competencecontentКритерії аналізу лінгвістичного контенту країнознавчих сайтів та їх використання у навчальному процесіArticle