Пархоменко, А. О.Кравчук, О. Ю.2019-04-232019-04-232019https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/2604Пархоменко, А. О. Вплив психології на маркетинг / А. О. Пархоменко, О. Ю. Кравчук // Матеріали Всеукр. студент. наук.-практ. конф. "Проблеми соціально-гуманітарних наук", 7 груд. 2018 р. – Запоріжжя: АА Тандем, 2019. – С. 170–177.У статті розглянуто питання зв’язку психології з маркетинговою діяльністю. Розкрито психологічні закони та методи впливу, що використовуються маркетологами для успішних продаж.otherрекламні комунікаціїспоживачусвідомлені та неусвідомлені потребипсихологічний захист від методів впливуВплив психології на маркетингOther