Піддубна, Н. М.Poddubnaya, Nataliia N.2022-10-062022-10-062021https://doi.org/10.15589/znp2021.4(487).112311-3405 (Print)2313-0415 (Online)https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/6131Піддубна, Н. М. Підхід до моделювання розподілу ресурсів проєкту "Логістична система" = Approach to modeling resource distribution of the "Logistic System" project / Н. М. Піддубна // Зб. наук. пр. НУК. – Миколаїв : НУК, 2021. – № 4 (487). – С. 66–74.Роботу присвячено питанню вивчення, структурування та оптимізації ресурсного забезпечення проєкту «Логістична система». Основною метою є розробка нового підходу до обліку й оптимального розподілу ресурсів, а також визначення необхідного ресурсного потенціалу в разі розширення або створення нового проєкту. Проведені дослідження базувалися на теоретичному аналізі наукової літератури таких напрямів, як загальна економічна теорія, системний аналіз, проєктний менеджмент і логістика. Для розв’язання поставленого завдання використовувалися методи дослідження операцій і теорії систем. Дослідження базуються на створенні логістичної системи в проєктній формі. Ресурсний потенціал проєкту «Логістична система» виокремлюється в мікрологістичну підсистему, паритетну підсистемам «джерело (постачальник)» матеріального потоку, «переміщувальна підсистема» та «стік (споживач)». Ініціацією формування або перетворення ресурсного потенціалу є керований матеріальний потік (з погляду аналізованої системи) із його якісними й кількісними показниками. У роботі вводиться визначення перетворюваних і неперетворюваних ресурсів проєкту «Логістична система» й уточняється їхня роль у створенні продукту проєкту. Наведені ієрархічні схеми ресурсів проєкту «Логістична система» з потужним і напруженим потоками, де визначається вплив матеріального потоку на перетворювані та неперетворювані ресурси. Оскільки в логістичній системі, що найбільше впливає на продукт, є «переміщувальна» підсистема, то в роботі уточнюється поняття транспортної інфраструктури переміщувального модуля проєкту «Логістична система» та наводиться його класифікація. Вводиться поняття варіанта розподілу перетворюваних ресурсів у кінцевих вузлах, переміщувальній підсистемі й логістичній системі. Наведені варіанти відрізняються масштабом зміни ресурсів. Для розв’язання завдання розподілу перетворюваних фінансових ресурсів запропоновано модель розподілу зусиль (модель динамічного програмування) з урахуванням необхідних обмежень за обсягом перетворюваного матеріального потоку і вимог кінцевого споживача до параметрів продукту проєкту. Практична значущість розробок полягає в можливості подальшого використання теоретичних обґрунтувань для формування оптимальної стратегії управління ресурсного потенціалу проєкту.ukпроєктлогістична системаресурси проєктуоптимізація ресурсівтранспортна інфраструктураprojectlogistic systemproject resourcesresource optimizationtransport infrastructureПідхід до моделювання розподілу ресурсів проєкту "Логістична система"Article