Тубальцева Н. П.Верлатова, Н. О.Verlatova, N. O.2021-05-112021-05-112020https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/4075Верлатова, Н. О. Удосконалення маркетингової стратегії бренду фармацевтичного підприємства = Improving the brand marketing strategy of the pharmaceutical company : магістерська робота ; спец. 073 “Менеджмент“ / Н. О. Верлатова ; наук. кер. Н. П. Тубальцева. – Миколаїв : НУК, 2020. – 99 с.Магістерська робота на здобуття ступені магістра менеджменту за спеціальністю – Управління закладами охорони здоров’я, Національній університету кораблебудування імені адмірала Макарова, Миколаїв, 2020. На основі використання теоретичного і практичного матеріалу визначенно сутність принципів формування структури бренду фармацевтичного підприємства. Освітлено аспекти управління стратегією бренду фармацевтичного підприємства в сучасних умовах. Розкрито проблеми та перспективи розвитку стратегічного планування в маркетинговій діяльності фармацевтичних підприємств України. Виявлено основні актуальні принципи формування маркетингової стратегії бренду фармацевтичного підприємства. Визначено характер бренду фармацевтичної компанії «Фармак». Узагальнення результатів SWOT-аналізу дозволило визначити основні напрями досягнення підприємствами фармацевтичної галузі поставлених цілей подальшого конкурентного розвитку: удосконалення маркетингової діяльності, суть якої у взаємовигідному співробітництві залучених сторін; створення нових та покращення існуючих взаємовідносин із організаціями регіону (бізнес- організаціями, громадськими організаціями, закладами освіти тощо); посилення взаємодії з місцевим співтовариством і місцевою владою. Розроблено програму маркетингової стратегії підвищення ефективності брендингу фармацевтичної компанії «Фармак», що включає: пряме стимулювання продажів: додаткові місця на полицях в аптеках, робота продавців-консультантів; проведення цінових акцій у торгових точках; робота з персоналом торгових точок: проведення лекцій.ukбрендмаркетингова стратегіяфармацевтичне підприємствоструктура брендуbrandingmarketing strategypharmaceutical companybrand structureУдосконалення маркетингової стратегії бренду фармацевтичного підприємстваOther