Познанський Андрій СтаніславовичКозаченко Сергій Миколайович2024-01-242024-01-242023https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/7769Козаченко, С. М. Вдосконалення системи мащення тепловозного двигуна шляхом модернізації маслоохолоджувача : магістерська робота ; спец. 131 ''Прикладна механіка'' / С. М. Козаченко; наук. кер. А. С. Познанський. – Первомайськ : ПННІ НУК, 2023. – 81 с.В магістерській роботі наведені результати вдосконалена системи мащення тепловозного двигуна 10Д100 для тепловозу типу ТЕП70, шляхом модернізації маслоохолоджувача. В якості базового був обраний двигун 10Д100 – 10ДН 20,7/ 2х25,4 потужністю 2800 кВт. В роботі виконані розрахунки робочого циклу ДВЗ. Проведено аналіз системи охолодження двигуна. Розглянуто основні шляхи оптимізації маслоохолоджувача, виконано розрахунок параметрів МО-прототипу за програмою зворотного розрахунку маслоохолоджувача, виконано пошук оптимальних геометричних розмірів круглої трубки з накатним оребренням. У роботі проведено аналіз рівня шуму й вібрації в машинному відділенні дизеля, запропоновано заходи щодо зниження небезпечних і шкідливих факторів, що впливають на персонал з обслуговування дизеля. Розглянуто питання охорони навколишнього середовища й забруднення, які виникають при експлуатації дизеля. Магістерська робота виконана українською мовою на 81 аркушах розрахунково-пояснювальної записки. Використано 10 джерел. Графічна частина представлена на 5 кресленнях формату А1.ukмаслоохолоджувачробочий циклдизельний двигун131 ''Прикладна механіка''Вдосконалення системи мащення тепловозного двигуна шляхом модернізації маслоохолоджувача.MasterThesis