Крамаренко Ірина Сергіївна2024-05-282024-05-282024-03-19https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/8318А. с. 124913 Україна. Інноваційні вектори розвитку дуальної форми набуття фахових компетенцій під впливом IV промислової революції / Цифрова економіка та економічна безпека / І. С. Крамаренко (Україна). - Заявл. 2023. опубл. 19.03.2024.Обґрунтовано інноваційні вектори розвитку дуальної форми набуття фахових компетенцій під впливом IV промислової революції. Проаналізовано сучасний стан використання інформацій систем та технологій закладами освіти. Визначено, що під час пандемії короновірусної інфекції та ведення активних бойових дій на території України все більшої актуальності набуло використання інформаційних технологій для забезпечення освітнього процесу. Визначено, що найбільш актуальними серед закладів освіти у впроваджені освітнього процесу є складні освітні середовищами Moodle та GOOGLE CLASSROOM, використання відеозв’язку (ZOOM, Skype, Meet та інші) та месенджерів (Viber, Messenger, Telegram). Обґрунтовано інноваційні вектори та інструменти розвитку дуальної форми набуття фахових компетенцій під впливом четвертої промислової революції. Визначено, що інноваційними інструментами розвитку дуальної форми набуття фахових компетенцій стане використання Інтернет речей та Штучного інтелекту.ukдуальна форма набуття фахових компетенційсвітній процесвища освітаінноваційні векториIV промислова революціяучасники освітнього процесустейкхолдери університетуекономічний ефектІнноваційні вектори розвитку дуальної форми набуття фахових компетенцій під впливом iv промислової революціїOther