Болотникова Т. Г.Писаренко, К. О.2022-12-232022-12-232022https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/6428Писаренко, К. О. Методика розвитку координаційних здібностей юних акробатів 7-8 років : магістерська робота ; спец. 017 ''Фізична культура і спорт'' / К. О. Писаренко ; наук. кер. Т. Г. Болотникова. – Миколаїв : НУК, 2022. – 62 с.Значимість координаційної та психомоторної підготовки, як окремої складової у структурі тренувального процесу, неодноразово підкреслювалася на сучасному етапі в дослідженнях вітчизняних та зарубіжних авторів, особливо у видах спорту, пов'язаних із складною технікою. Оскільки спортивна акробатика є складно-координаційним видом спорту, якому властива швидкість виконання технічних дій, швидкість мислення, здатність виявляти найкращі психологічні та фізичні якості у напруженій ситуації, тому розвиток координаційних здібностей є пріоритетним направленням у підготовці акробатів, особливо дітей семи-восьмирічного віку. Координаційні здібності забезпечують точне відтворення, диференціювання просторових, силових та тимчасових параметрів рухів, орієнтування та швидке реагування у складних умовах, узгодження та перебудова рухової діяльності, а також розвивають почуття ритму та вміння зберігати рівновагу. Відносно дитячого спорту виділяють такі найбільш значні можливості у процесі управління руховими діями як здатність до реагування, здатність до рівноваги, орієнтаційна здатність, диференційована здатність, різновидами якої є здатність до диференціювання просторових, тимчасових та силових параметрів рухів, ритмічна здатність, систематичне тренування яких призводить до розвитку координаційних здібностей та високих спортивних результатів.ukкоординаційні здібностіфізичні якостіспортивна акробатикафізичний розвитокфізична підготовка017 ''Фізична культура і спорт''coordination abilitiesphysical qualitiessports acrobaticsphysical developmentphysical trainingМетодика розвитку координаційних здібностей юних акробатів 7-8 роківOther