Дибач І. Л.Самойлова, С. О.Samoilova, S. O.2022-01-182022-01-182021https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/4926Самойлова, С. О. Удосконалення системи збуту продукції на основі маркетингу = Improving the marketing system based on marketing" master's thesis for the second degree of higher education : магістерська робота ; спец. 076 “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність“ / С. О. Самойлова ; наук. кер. І. Л. Дибач. – Миколаїв : НУК, 2021. – 93 с.Самойлова С. О. «Удосконалення системи збуту продукції на основі маркетингу» магістерська робота на здобуття другого ступеня вищої освіти «магістр». – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв, 2021. Метою кваліфікаційної роботи на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти є розробка теоретичних та прикладних аспектів удосконалення системи збуту продукції на засадах маркетингу. Для досягнення поставленої мети в роботі необхідно вирішити такі завдання: вивчення збуту як елементу маркетингової діяльності; опрацювання принципів та функцій системи збуту продукції; описати специфіку маркетингової збутової політики підприємства; дати організаційно-економічну характеристику ТОВ «Вознесенський хлібозавод»; здійснити аналіз системи збуту продукції ТОВ «Вознесенський хлібозавод»; дослідити передумови удосконалення системи збуту продукції підприємства; окреслити новітні засоби покращання просування продукції підприємства; опрацювати організаційні засади створення служби маркетингу на підприємстві. Об’єктом дослідження є процес удосконалення системи збуту продукції на основі маркетингу.uk076 “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність“Удосконалення системи збуту продукції на основі маркетингуOther