Shostak, V.Kisarova, A.2021-12-062021-12-062018https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.1283021729-3774 (Print)1729-4061(Online)https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/4696Shostak, V. Tools for forecasting and optimizing the tuning parameter of the low-speed engine for designing a ship with the kite / V. Shostak, A. Kisarova // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. – 2018. – Vol. 2. – № 3 (92). – P. 13–20.Досліджується вплив параметра узгодження "двигун внутрішнього згоряння – турбокомпресор" на витрату палива за строк служби судна за допомогою імітаційної математичної моделі. Встановлено, що для танкера з двигуном 6S50ME-C7 і кайтом 640 м2 оптимальний параметр відповідає точці узгодження на гвинтовій характеристиці двигуна з координатою по навантаженню 60,5 % від номінального. Економія палива від оптимізації на стадії проектування судна становитиме за строк експлуатації на рейсовій лінії в Північній Атлантиці близько 3 %.ensimulation modellow-speed engineturbochargermatching pointkitefuel consumptionімітаційна модельмалообертовий двигунтурбокомпресорточка узгодженнякайтвитрата паливаимитационная модельмалооборотный двигательтурбокомпрессорточка согласованиякайтрасход топливаTools for forecasting and optimizing the tuning parameter of the low-speed engine for designing a ship with the kiteArticle