Бродкін, В. О.Щербак, О. В.2019-08-202019-08-202019https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/2660Щербак, О. В. Рекламний дискурс: проблеми сучасних лінгвістичних студіювань / О. В. Щербак, В. О. Бродкін // Матеріали XV Всеукр. наук.-метод. конф. студ. та молодих науковців "Прикладна лінгвістика 2019: проблеми і рішення", 16 трав. 2019 р. – Миколаїв : НУК, 2019. – С. 16–18.Статтю присвячено огляду проблем сучасних лінгвістичних студіювань рекламного дискурсу. Висвітлено поняття «рекламний дискурс», наведено перелік ознак рекламного дискурсу та сформовано теоретичне підґрунтя, релевантне для подальших досліджень рекламного дискурсу з позицій лінгвосеміотики, сугестивної лінгвістики та соціолінгвістики.otherрекламний дискурсрекламалінгвосеміотикасугестивна лінгвістикасоціолінгвістикаРекламний дискурс: проблеми сучасних лінгвістичних студіюваньOther