Смирнов, О. Ю.Smirnov, Alexander Yurievich2021-12-012021-12-012020https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/4661Смирнов, О. Ю. Вплив реклами на суспільну свідомість = The influence of advertising on collective consciousness / О. Ю. Смирнов, Л. В. Матвієнко // Матеріали всеукр. студент. наук.-практ. конф. "Філософські та культурологічні проблеми людства очима студентства". – Миколаїв : НУК, 2020.У статті розглянуто вплив реклами на суспільну свідомість та наведені його приклади. Розглянуто механізми зміни цінностей та потреб людини щодо рекламного впливу та зв’язок реклами та масової культури.ukрекламамасова культурапотребисистема цінностейadvertisingmass cultureneedsvalue systemрекламамассовая культурапотребностисистема ценностейВплив реклами на суспільну свідомістьThesis