Сотер, МаріяSoter, M.Сотер, М. В.2022-10-232022-10-2320172518-7813https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/6328Сотер, М. В. Критерії, показники і рівні сформованості готовності майбутніх інженерів-судномеханіків до міжкультурної комунікації = Criteria, indicators and levels of future marine mechanics’ preparedness for intercultural communication / М. В. Сотер // Науковий вісник МНУ ім. В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. – 2017. – № 4 (59). – С. 494–499. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2017_4_95.У статті представлено критерії, показники і рівні сформованості готовності майбутніх інженерів-судномеханіків до міжкультурної комунікації Виокремлено мотиваційно-ціннісний, когнітивний і комунікативно-діяльнісний критерії готовності до міжкультурної комунікації. Визначено, що критерії сформованості є стандартними характеристиками, які дозволяють достовірно оцінити рівень готовності майбутніх інженерів-судномеханіків до міжкультурної комунікації; варіації вираження тих чи іншихпоказників дозволяють схарактеризувати рівень сформованості готовності студентів до міжкультурної комунікаціїukкритеріймотиваційно-ціннісний критерійкогнітивний критерійкомунікативно-діяльнісний критерійпоказникрівеньa motivation-value criteriona cognitive criteriona communicative-pragmatic criterionan indicatora levelкритериймотивационно-ценностный критерийкогнитивный критерийкоммуникативно-деятельностный критерийпоказательуровеньКритерії, показники і рівні сформованості готовності майбутніх інженерів-судномеханіків до міжкультурної комунікаціїArticle