Крамаренко, І. С.Фаріонова, Т. А.Назрієва, З. Т.Кудріч, Д. О.Kramarenko, I.Farionova, T.Nazrievа, Z.Kudrich, D.2022-06-232022-06-2320212312-3427https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/5654Телемаркетинг – сучасний напрям підвищення конкурентоспроможності підприємств = Telemarketing – modern direction of increasing competitiveness of enterprises / І. С. Крамаренко, Т. А. Фаріонова, З. Т. Назрієва, Д. О. Кудріч // Вісн. ХНАУ. Сер. Економічні науки. – Харків : ХНАУ, 2021. – Т. 2, № 2. – С. 322–330.Метою написання статті є дослідження телемаркетингу як сучасного напряму підвищення конкурентоспроможності національних підприємств. Розкрито концептуальні підходи до визначення поняття «телемаркетинг». Наведено головні переваги телемаркетингу. Визначено збільшення сегменту телефонних продажів в України, що вказує на їх перспективний напрям розвитку. Обґрунтовано телемаркетинг як сучасний напрям підвищення конкурентоспроможності підприємств.ukтелемаркетингконкурентоспроможністьперевагиспоживачрозповсюджувач рекламиtelemarketingcompetitivenessadvantagesconsumeradvertising distributorТелемаркетинг – сучасний напрям підвищення конкурентоспроможності підприємствArticle