Крамаренко Ірина СергіївнаІртищева Інна ОлександрівнаНадточій Ірина ІгорівнаГришина Наталія ВолодимирівнаІщенко Олена Анатоліївна2024-09-032024-09-032024-06-20DOI: https://doi.org/10.36887/2415-8453-2023-2-39https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/8674А. с. 127734 Україна. Концептуальні компоненти дуальної форми набуття фахових компетенцій у системі вищої освіти: реалії сьогодення та технології імплементації в умовах четвертої промислової революції / Крамаренко І. С., Іртищева І. О., Надточіи І. І., Гришина Н. В., Іщенко О. А. (Україна). – Заявл. 20.06.2024 ; опубл. 31.07.2024, Бюл. № 82.Здійснено аналіз адаптації дуальної форми здобуття освіти в Україні. Визначено, що попри воєнні дії на більшості території України забезпечення освітнього процесу для здобувачів дуальної освіти не переривалося, використовуючи різні елементи дистанційної форми навчання.ukКонцептуальні компоненти дуальної форми набуття фахових компетенцій у системі вищої освіти: реалії сьогодення та технології імплементації в умовах четвертої промислової революціїOther