Матійко Н. О.Дюміна К. М.Matiiko N. O.Diumina K. M.2025-01-072025-01-072024https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/9480Матійко, Н. О. Концептуальна модель бренд-дизайну в умовах цифрової конкуренції = A conceptual model of brand design in the context of digital competition / Н. О. Матійко, К. М. Дюміна // Гуманіт. вісн. НУК. – Миколаїв : Іліон, 2024. – Вип. 17. – С. 3–4.Сьогодні бренди змушені конкурувати за увагу аудиторії в умовах перенасиченого цифрового простору. Візуальна ідентичність стає ключовим інструментом формування впізнаваності та диференціації торгових марок в соціальних медіа. Розробка концептуальної моделі бренд-дизайну, що забезпечує високий ступінь індивідуальності та емоційної привабливості, є важливим завданням для сучасного брендингу. Метою статті є визначення концептуальної моделі бренд-дизайну, спрямованої на створення унікальної візуальної ідентичності бренду в соціальних мережах. Розглянуто етапи реалізації концептуальної схеми у віртуальному просторі.ukбренд-дизайнвища школацифровий простірсоціальні медіафірмовий стильbrand designhigh schooldigital spacesocial mediacorporate identityКонцептуальна модель бренд-дизайну в умовах цифрової конкуренціїA conceptual model of brand design in the context of digital competitionPreprint