Ponomarenko N. М.2024-05-132024-05-1320242663-6085 (Print)2663-6093 (Online)https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/8247Ponomarenko, N. М. Social media integration in english language classes = Інтеграція соціальних мереж у заняття з англійської мови / N. М. Ponomarenko // Інноваційна педагогіка. – 2024. – Вип. 69, т. 2. – С. 80–84.Впровадження соціальних мереж на заняттях з англійської мови є актуальною темою, зумовленою зростанням популярності онлайн-платформ та їхнім потенційним впливом на освіту. У цьому дослідженні розглядається проблема інтеграції соціальних мереж у практику викладання та вивчення англійської мови українськими студентами. Сучасна сфера освіти зазнає трансформації, зумовленої появою цифрових технологій та зміною потреб здобувачів освіти. Соціальні медіа, що вирізняються своєю інтерактивною спрямованістю та широкими можливостями, привертають увагу як перспективний ресурс для покращення процесу вивчення іноземних мов. З огляду на це, це дослідження має на меті з’ясувати, наскільки соціальні медіа інтегровані в щоденну діяльність українських студентів та який вплив вони мають на вивчення англійської мови. Методологія дослідження включає анкетування студентів першого курсу кафедри прикладної лінгвістики. Відповідаючи на дев’ять запитань, учасники надали інформацію про обізнаність з різними платформами соціальних мереж, частоту їх використання, ефективність для покращення мовних навичок, рівень мотивації, співпрацю з одногрупниками, взаємодію з викладачами та приклади впливу соціальних мереж на їхнє вивчення англійської мови. Аналіз даних опитування показує, що респонденти використовують різні соціальні медіаплатформи. Найпопулярнішою платформою виявився Instagram, за яким слідують YouTube і Facebook, що підкреслює їхню вагому роль у вивченні мови. Студенти виявляють різний ступінь мотивації та зацікавленості у використанні соціальних мереж для вдосконалення мови, при цьому особлива увага приділяється навичкам читання та аудіювання. Отримані результати вказують на те, що соціальні медіа можуть слугувати мотивуючим фактором для студентів, сприяти створенню середовища для спільного навчання та полегшувати спілкування з однолітками. Хоча деякі респонденти висловлюють застереження щодо їхньої ефективності у взаємодії з викладачами, загальне ставлення тяжіє до позитивного бачення ролі соціальних мереж у навчанні англійської мови.ensocial mediastudentsEnglish language classeslanguage skillsmotivationсоціальні медіастудентизаняття з англійської мовимовні навичкимотиваціяSocial media integration in english language classesІнтеграція соціальних мереж у заняття з англійської мовиArticle