Хмарська, ІринаKhmarska, Irina2022-06-192022-06-1920202311-9306https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/5504Хмарська, І. А. Застосування маркетингових комунікацій в легкій промисловості України = Application of marketing communications in light industry of Ukraine / І. А. Хмарська // Економічні студії : наук.-практ. журн. – Львів : Видавничій дім "Гельветика", 2020. – № 1 (27). – С. 212–217.В статті було проведено аналіз легкої промисловості України та виявлено основні елементи впливу маркетингових комунікацій на діяльність підприємств легкої промисловості. Виявлено та систематизовано фактори, що визначають специфіку застосування комплексу маркетингових комунікацій на діловому та споживчому сегментах ринку товарів легпрому. Доведено, що виробники краще володіють прийомами роботи з клієнтами, котрі відповідають рівню партнерських відносин "B to B"; що стосується рівня "B to C", то на цьому рівні партнерських відносин комплекс маркетингових комунікацій підприємств легкої промисловості знаходиться на стадії формування. Також в статті було охарактеризовано динамічну складову виробництва продукції за групами. Виділено основні проблеми та запропоновано шляхи їх вирішення.ukлегка промисловістьспоживачторгова маркамаркетингові комунікаціїЗастосування маркетингових комунікацій в легкій промисловості УкраїниArticle