Книрік Н. Р.Грєшнов КостянтинGreshnov Kostiantyn2024-10-282024-10-282024https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/9040Грєшнов, К. А. Системний аналіз процесу обслуговування клієнтів та розробка системи Інтернет-магазину товарів для велоспорту = System analysis of the customer service process and development of an online store for cycling products : бакалаврська робота ; спец. 124 "Системний аналіз" / К. А. Грєшнов ; наук. кер. Н. Р. Книрік. – Миколаїв : НУК, 2024. – 99 c.Дана дипломна робота присвячена cистемному аналізу процесу обслуговування клієнтів та розробці системи Інтернет-магазину товарів для велоспорту. Метою розробки є підвищення ефективності роботи магазину і, як наслідок, зростання прибутку самого магазину. У дипломній роботі формулюється загальна структура керування магазином, вимоги до системи, розробляються концепції системи і виконується вибір найкращої, розробляється технічне завдання. Далі проводиться розробка основних проєктних рішень по технічним, інформаційним і програмному забезпеченню, формується робоча документація по програмному забезпеченню. Дипломна робота викладена на 96 аркушах машинописного тексту, містить 9 рисунків, 4 додатка, список використаних джерел в кількості 10 найменувань.ukІнтернет-магазинпрограмне забезпеченняавтоматизована системасистемний аналізпідприємствовеб-сайтмагазин велотоварівдослідженняінформаційне забезпеченняперсональні дані124 "Системний аналіз"Softwareautomated systemSystem analysisEnterpriseWebsiteBicycle shopResearchInformation supportPersonal dataСистемний аналіз процесу обслуговування клієнтів та розробка системи Інтернет-магазину товарів для велоспортуSystem analysis of the customer service process and development of an online store for cycling productsBachelorWork