Печенюк, А. В.Pechenyuk, A. V.2020-10-292020-10-29https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/3089Печенюк, А. В. Метод оптимальної трансформації носової частини судна в задачі зниження опору його руху : автореф. дис. … канд. техн. наук : 05.08.03 / А. В. Печенюк; НУК ім. адмірала Макарова; наук. кер. І. П. Давидов. – Миколаїв, 2017. – 28 с.Метою дисертаційної роботи є розробка метода визначення оптимальної трансформації носової частини водотоннажних суден з метою зниження опору їх руху. Розроблений комплексний метод оптимальної трансформації носової частини судна, що включає методику чисельного моделювання, модель систематичних трансформацій корпусу та метод зниження опору = The method of optimum foreship transformation was applied to the researched ships and showed significant decrease in towing resistance. The results concerning one of the two ships were validated with the help of experimental research in ship model basin. The new scientific principle was formulated, wherein the effect of a foreship form on wave resistance is determined by dependence of the local prismatic coefficient versus longitudinal coordinate in relation to the length of transverse wave.otherвдосконалення обводівоптимізація форми корпусучисельне моделювання обтікання корпусузниження буксирувального опоруhull lines improvementhull form optimizationdisplacement ship resistancehull flow simulationdecrease of towing resistanceМетод оптимальної трансформації носової частини судна в задачі зниження опору його руху = The method of optimum foreship transformation in the problem of decreasing ship resistance to movementOther