Бродкін, В. О.Щербак, О. В.2019-08-202019-08-202019https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/26611Щербак, О. В. Вербальні засоби гендерного позиціонування адресата в комерційній телерекламі / О. В. Щербак, В. О. Бродкін // Матеріали XV Всеукр. наук.-метод. конф. студ. та молодих науковців "Прикладна лінгвістика 2019: проблеми і рішення", 16 трав. 2019 р. – Миколаїв : НУК, 2019. – С. 18–20.Статтю присвячено дослідженню феномену адресата в рекламі та виявленню мовних засобів його гендерного позиціонування в українській комерційній телерекламі. З цією метою розроблено класифікацію адресатів реклами та проілюстровано її.otherрекламарекламний текстадресатявний адресатприхований адресатвпливВербальні засоби гендерного позиціонування адресата в комерційній телерекламіOther