Гогоренко О. В.Рудя І. Г.Rudya I.2024-01-162024-01-162023https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/7717Рудя, І. Г. Сугестійність нейролінгвістичних метапрограм у рекламних і кінослоганах: автоматичний алгоритм визначення = Suggestiveness of neurolinguistic metaprograms in advertising and film slogans: an automatic detection algorithm : магістерська робота ; спец. 035 "Філологія" / І. Г. Рудя ; наук. кер. О. В. Гогоренко. – Миколаїв : НУК, 2023. – 98 с.Дипломну роботу присвячено питанню розроблення алгоритму для автоматичного визначення рівня сугестійності нейролінгвістичних метапрограм у рекламних і кінослоганах. У роботі теоретизовано сутність поняття «нейролінгвістична метапрограма» з презентацією еволюційного поступу його дефінітивних меж і оглядом різновидів. Об’єктивовано зміст, структуру та функції рекламного і кінослоганів як елементів рекламного тексту та визначено перелік актуальних за кількісними параметрами метапрограм, що активуються в рекламних і кінослоганах, із визначенням рівнів їхнього сугестійного впливу експериментальним шляхом. Запропоновано алгоритм автоматизованого визначення сугестійності нейролінгвістичних метапрограм, що активуються в рекламних і кінослоганах, та протестовано його роботу як додаткової опції інформаційного сайту, створеного за матеріалами магістерського дослідження.ukнейролінгвістична метапрограмарекламний слоганкінослогансугестійний впливалгоритмінформаційний сайт035 "Філологія"neurolinguistic metaprogramadvertising sloganfilm slogansuggestive influencealgorithminformation siteСугестійність нейролінгвістичних метапрограм у рекламних і кінослоганах: автоматичний алгоритм визначенняSuggestiveness of neurolinguistic metaprograms in advertising and film slogans: an automatic detection algorithmMasterThesis