Хмарська, І. А.Khmarska, Iryna2022-10-242022-10-2420192304–5809 (Print)2313–2167 (Online)https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/6337Хмарська, І. А. Сценарії управлінських рішень щодо формування комплексу маркетингових комунікацій для різних рівнів партнерських відносин = Scenarios of management decisions on the formation of a set of marketing communications for different levels of partnerships / І. А. Хмарська // Молодий вчений : наук. журн. – 2019. – № 2 (66). – С. 651–656.Досліджено комплекс маркетингових комунікацій, який використовується на підприємствах легкої промисловості, на різних рівнях партнерських відносин який враховує наявність маркетингового комунікативного впливу прямої і непрямої дії, що уможливлює ідентифікацію особливостей споживачів на різних рівнях партнерства та дозволяє адаптувати складові комплексу маркетингових комунікацій для підвищення рівня їх задоволення. Запропоновано науково-методичний підхід до визначення комунікативного іміджу підприємства, згідно якого, відбувається загальне оцінювання комунікативної ефективності маркетингових зусиль підприємства.ukкомплекс маркетингових комунікаційіміджрівні партнерських відносинлегка промисловістьcomplex of marketing communicationsimagepartnershipslight industryСценарії управлінських рішень щодо формування комплексу маркетингових комунікацій для різних рівнів партнерських відносинArticle