Задорожна, Т. П.Кримська, Н. М.Zadorozhna, T. P.Crimean, N. M.2017-11-202017-11-202009https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/2271Задорожна, Т. П. Варіант організації дистанційного електронного курсу з іноземної мови для віртуального навчального середовища Moodle / Т. П. Задорожна, Н. М. Кримська // Гуманіт. вісн. НУК. – Миколаїв : НУК, 2009. – Вип. 2. – С. 59–66.У статті висвітлюється загально-дидактичні та специфічні принципи складання дистанційних курсів з іноземної мови. Аналізуються існуючи дистанційні курси та розглядається структура авторської моделі з точки зору здійснення контроль навчально-пізнавальної діяльності студентівBasic didactic and specific principles of distance courses development are highlighted in the article. The existing distance courses are analyzed. The structure of the author's model with the view of checking on students' progress in learning and cognitive activity is investigated.otherмодель діагностування якості знаньсамонавчаннясамокорекціяпоточний зовнішній об'єктивний контрольрубіжний контрольрубіжна корекціяпідсумковий контрольDiagnostic model of the standard of students' knowledgeselflearning processregular external knowledge progress controlmodule controlfinal controlВаріант організації дистанційного електронного курсу з іноземної мови для віртуального навчального середовища MoodleOther