Васальєв О.ГБиков Микита Андрійович2025-01-202025-01-202024-12-20https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/9623Мета роботи – удосконалення системи керування електропривода суднової лебідки на основі застосування регульованих асинхронних двигунів. У розділі 1 наведений огляд літератури та розробок за темою, розглянуті типи та робота буксирних пристроїв, наведені технічні дані буксирної лебідки з електричним приводом ЛЕ-38 та її існуюча схема керування. У розділі 2 обґрунтуваний та вибраний метод наукового дослідження, побудована структурно-логічна схема магістерського дослідження, обґрунтований метод вирішення поставленої задачі дослідження. У розділі 3 вибраний асинхронний електродвигун для привода лебідки, наведена класифікація суднових електроприводів, розглянуті існуючі системи авторегулювання автоматичних буксирних лебідок; проаналізовані способи керування швидкістю асинхронного двигуна. Для керування обраним двигуном вибраний трифазний перетворювач частоти серії Siemens Micromaster 440, наведені його технічні дані. В розділі 4 на основі функціональної схеми електропривода зроблений математичний опис елементів системи керування, проведені розрахунки по їх вибору, складені розрахункові динамічні моделі системи керування та проведений аналіз її динамічних властивостей. Проведений аналіз динаміки спроектованої системи керування при різних законах керування.ukавтоматизаціяаналіз динамікибуксирна лебідкаматематична модельметодологія дослідженнясистема керуваннятиристорний електроприводсуднове обладнанняРозробка та дослідження системи керування електропривода автоматичної буксирної лебідкиMasterThesis