Хмарська, І. А.Khmarska, I. A.2022-06-162022-06-1620182313-2165 (Online)https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/5431Хмарська, І. А. Етапізація процесу формування маркетингових комунікацій = Staging of the process of formation of marketing communications / І. А. Хмарська // Економіка та суспільство : електрон. наук. фах. вид. – Мукачево : МДУ, 2018. – Вип. 14. – С. 554–563.Стаття присвячена гносеологічному аналізу за допомогою якого визначено, що маркетингові комунікації як складова комплексу маркетингу, є універсальним інструментом впливу на контактну аудиторію, котрий здійснюється за допомогою прямих і непрямих інформаційних потоків задля досягнення стратегічних, тактичних й оперативних цілей комерційно-господарської діяльності підприємства.ukмаркетингмаркетингові комунікаціїрекламаторгова маркауправління просуваннямmarketingmarketing communicationsadvertisingbrandpromotion managementЕтапізація процесу формування маркетингових комунікаційArticle