Швець Ігор АнатолійовичПак Олександр Васильович2024-02-142024-02-142023https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/7866Пак, О. В. Підвищення надійності роботи суднового двигуна, потужністю 150кВт, за рахунок вдосконалення конструкції поршня. Прототип 6ЧСП 18/22 : магістерська робота ; спец. 131 ''Прикладна механіка'' / О. В. Пак; наук. кер. І. А. Швець. – Первомайськ : ПННІ НУК, 2023. – 99 с.В кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання запропоновано рішення щодо підвищення надійності роботи суднового двигуна, потужністю 150 кВт, спроектованого на базі двигуна-прототипу 6ЧСП 18/22 за рахунок вдосконалення конструкції поршня. Описано об’єкт встановлення двигуна, яким є судно типу буксир штовхач проекту № 911. Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будови шатунно-поршневої групи, розглянуто особливості її роботи та проблеми що виникають під час експлуатації, заначено переваги та недоліки. Виявлено особливості навантаження днища поршня під час роботи на різних режимах двигуна. Запропоновано вдосконалену конструкцію поршня що зменшує теплове навантаження та підвищує ефективність використання теплоти в циліндрі. Виконано розрахунок поршня на міцність та визначено його геометричні параметри. Розглянуто та описано проблеми шкідливого впливу проектованого дизеля на навколишнє середовище під час роботи. Визначено кількісні показники викиду основних токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано можливі небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, за запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигунаukднобуксирvesselробочий циклшатунно-поршнева групапоршеньвставкавібраціяшум131 ''Прикладна механіка''tugboatduty cycleconnecting rod and piston grouppistoninsertvibrationnoiseПідвищення надійності роботи суднового двигуна, потужністю 150 кВт, за рахунок вдосконалення конструкції поршня. Прототип 6ЧСП 18/22MasterThesis