Корнієнко О. П.Асауленко А. О.Asaulenko A. O.2025-01-132025-01-132024https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/9550Асауленко, А. В. Оцінка економічної ефективності маркетингової діяльності підприємства = Estimation of the economic efficiency of the marketing activity of the enterprise : магістерська робота ; спец. 076 ''Підприємництво та торгівля'' / А. В. Асауленко ; наук. кер. О. П. Корнієнко. – Миколаїв : НУК, 2024. – 103 с.Асауленко А. О. «Оцінка економічної ефективності маркетингової діяльності підприємства» магістерська кваліфікаційна робота на здобуття другого ступеня вищої освiти «магістр». – Нацiональний унiверситет кораблебудування iменi адмiрала Макарова, м. Миколаїв, 2024. Методи дослідження. Теоретичним та методологічним підґрунтям дослідження є наступні загальнонаукові та спеціальні методи та прийоми: абстрактно-логічний; аналізу та синтезу; експертних оцінок; структурно-функціональний, аналітичний тощо. Об’єктом дослідження є процес дослідження маркетингової діяльності ТОВ «Київхліб». Предметом дослідження є теоретичні, методичні та прикладні аспекти економічної ефективності маркетингової діяльності підприємства. Науковою новизною проведеного дослідження є розробка заходів та напрямків підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Київхліб», що довели свою економічну ефективність.ukмаркетингова діяльністьінноваційна стратегіяекономічна ефективністьструктурно-функціональний аналізаналітичний аналіз076 ''Підприємництво та торгівля''marketing activityinnovation strategyeconomic efficiencystructural-functionalanalytical analysisОцінка економічної ефективності маркетингової діяльності підприємстваEstimation of the economic efficiency of the marketing activity of the enterpriseMasterThesis