Чернова Л. С.Ковалів В. В.Kovaliv Volodymyr2025-01-272025-01-272024https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/9676Ковалів, В. В. Удосконалення маркетингових інструментів в малому бізнесі = Improving marketing tools in small business : магістерська робота ; спец. 122 ''Комп’ютерні науки'' / В. В. Ковалів ; наук. кер. Л. С. Чернова. – Миколаїв : НУК, 2024. – 101 с.Кваліфікаційна робота зі спеціальності 122 «Комп’ютерні науки», освітньої програми «Управління проєктами». Миколаїв: Національний університет кораблебудування ім. адм. Макарова. 2024 рік. 101 сторінка. У кваліфікаційній роботі було досліджено маркетингові інструменти управління проєктами малого бізнесу, розроблено концепцію технологічного продукту у формі програмного забезпечення, яка дозволяє діджиталізувати маркетингові інструменти та застосувати їх на ринку, тим самим підвищуючи ефективність економічних суб'єктів.ukмаркетингові інструментималий бізнеспрограмне забезпеченнядіджиталізація122 ''Комп’ютерні науки''управління проєктамиproject managementmarketing toolssmall businesssoftwaredigitalizationУдосконалення маркетингових інструментів в малому бізнесіImproving marketing tools in small businessMasterThesis