Філатова О. С.Filatova O. S.2025-04-072025-04-072021https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/9991Філатова, О. С. Імідж країни та національний бренд: специфіка формування = Country image and national brand: specifics of formation / О. С. Філатова // Матеріали XI всеукр. наук.-практ. конф. "Миколаївщина і Північне Причорномор’я: історія та сучасність" (до 30-річчя Незалежності України). – Миколаїв : НУК, 2021. – С. 344–347.У дослідженні подається тлумачення понять «імідж», «імідж країни». Окреслюються «іміджеві характеристики» та канали комунікації, що сприяють формуванню позитивного образу країни. Локально визначені основні фактори, інструменти та сучасні технології формування національного бренду.ukіміджімідж країнинаціональний брендтехнологіїкомунікаціяimagecountry imagenational brandtechnologiescommunicationІмідж країни та національний бренд: специфіка формуванняCountry image and national brand: specifics of formationTheses