Щербак, О. В.2019-04-162019-04-162018https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/2572Щербак, О. В. Міфологема "казка" в українській комерційній телерекламі як впливовий елемент ідеологічного коду: проблеми моделювання [Текст] / О. В. Щербак // Матеріали ХІV Всеукр. наук.-метод. конф. молодих науковців "Прикладна лінгвістика 2018: проблеми і рішення . – Миколаїв : НУК, 2018. – С. 72–76.У статті розкрито зміст поняття «міфологема», презентовано розроблену схему моделювання міфологем української комерційної телереклами та доведено її дієвість на прикладі міфологеми «казка» з поясненням впливової специфіки структурно-семіотичних компонентів.otherідеологічний кодміфологемаключовий знаксугестіярекламний текстМіфологема "казка" в українській комерційній телерекламі як впливовий елемент ідеологічного коду: проблеми моделюванняOther