Філіппова, Н. М.2022-06-062022-06-062002https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/5236Філіппова, Н. М. Соціокультурний компонент у курсі ділової англійської мови / Н. М. Філіппова // Матеріали міжнар. наук.-метод. конф. "Інноваційні підходи до навчання іноземних мов та культур у новому тисячолітті". – Дніпропетровськ, 2002. – С. 115–116.Незважаючи на деякі розбіжності у розумінні специфіки курсу ділової англійської мови, не викликає сумніву, що він завжди специфічний. Особливий інтерес викликає соціокультурний компонент, який виявляється у багатьох випадках реального ділового спілкування дуже важливим, тому що правильне соціокультурне «забарвлення» розмови допомагає швидше знайти порозуміння, незважаючи на обов’язкову різницю в соціальних, побутових, професійних навичках, яка пов’язана з різницею у мовній картині світу.ukкурс ділової англійської мовизагальновживана моваміжкультурні знанняділове спілкуванняСоціокультурний компонент у курсі ділової англійської мовиThesis