Канаш О. Є.Парсяк В. Н.Kanash, OlesiaParsiak Volodymyr2023-09-082023-09-082022DOI: https://doi.org/10.32836/2521-666X/2022-78-62521-666X (Print)2706-9079 (Online)https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/6867Канаш, О. Є. Дорожня карта імплементації дуальної форми навчання у закладах вищої освіти = Road map for the implementation of the dual form of higher education institutions / О. Є. Канаш, В. Н. Парсяк // Науковий погляд: економіка та управління. Сер. Економіка. – Дніпро : Гельветика, 2022. – № 2 (78). – С. 38–45.Серед тем, які останнім часом перебували в центрі уваги чиновників Міністерства освіти і науки, науковців, топменеджерів закладів вищої освіти, належне місце посідала дуальна освіта, як інструмент набуття студентами фахових компетенцій, необхідних їм у майбутньому. Разом з тим, виявилося, що від розмов та гучних декларацій «про прихильність» до практичних справ так врешті-решт й не дійшло. Поодинокі випадки скоріше підтверджують цей висновок, а ніж спростовують його. Виходячи з наведеної констатації, автори поставили собі за мету розробити дорожню карту – рекомендації щодо реалізації відповідного процесу. Окреслено варіанти стратегій, які постають перед очима ключових його учасників в залежності від місця кожного з них в професійному життєвому циклі. Окрему увагу приділено проблемам, що посідають перед виконавчим персоналом ЗВО, підприємствами-роботодавцями, очікуванням щодо державної підтримки ініціатив з їхнього боку.ukДорожня карта імплементації дуальної форми навчання у закладах вищої освітиRoad map for the implementation of the dual form of higher education institutionsArticle