Щербак, О. В.2017-12-042017-12-042017https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/2324Щербак, О. В. Текстові коди комерційної телереклами у вимірі комунікативної ефективності / О. В. Щербак // Записки з українського мовознавства. Вип. 24 : У 2 т. – Т. 2. = Opera in linguistica ukrainiana. Fascicullum 24. – Vol. 2 : зб. наук. пр. / голов. = Opera in linguistica ukrainiana : Fascicullum 24. – Vol. 2ред. Т. Ю. Ковалевська. – Одеса : «ПолиПринт», 2017. – С. 230–238.Статтю присвячено проблемам функціонування текстових кодів у вітчизняній комерційній телерекламі. Автором пропонованої розвідки висвітлено сутність поняття «текстовий код», зроблено спробу систематизації текстових кодів української комерційної телереклами відповідно до типу рекламного тексту, а також визначено рівень їхньої комунікативної ефективності шляхом анкетування.otherрекламний тексттекстовий кодмонологдіалогкомунікативна ефективністьТекстові коди комерційної телереклами у вимірі комунікативної ефективностіArticle