Шаповалов, Ю. О.Семенов, М. М.2015-04-202015-04-202014https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/1381Шаповалов, Ю. О. Удосконалення рідинного охолодження циліндро- поршневої групи суднових ДВЗ / Ю. О. Шаповалов, М. М. Семенов // Матеріали міжнар. наук.-техн. конф. "Сучасний стан та проблеми двигунобудування". – Миколаїв : НУК, 2014.Основними факторами корозійно-ерозійних процесів у системі охолодження ДВЗ є сольовий склад охолоджувальної рідини, присутність у ній розчинених кисню та вуглекислого газу в сукупності з наявністю локальних ділянок з високим температурним потенціалом. Зниження негативних наслідків корозійних процесів може бути досягнуте глибокою рН - корекцією сольового складу вихідної рідини. Корекцію сольового складу вихідної охолоджувальної рідини можливо здійснити шляхом рН – корекції, що дозволяє створити компактний блоковий модуль із тривалим циклом роботи.otherохолодженняциліндро- поршнева групасуднові ДВЗкорозійно-ерозійна стійкістькатодний струмметод електрокорекції рНсистема охолодження двигунаУдосконалення рідинного охолодження циліндро- поршневої групи суднових ДВЗThesis