Парсяк В. Н.Беспалько, Д. С.2021-02-182021-02-182020https://eir.nuos.edu.ua/handle/123456789/3531Беспалько, Д. С. Розробка маркетингової стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства : робота на здобуття другого рівня магістра ; спец. 051 “Економіка“ / Д. С. Беспалько ; наук. кер. В. Н. Парсяк. – Миколаїв : НУК, 2020. – 147 с.У кваліфікаційній роботі узагальнено теоретичні положення та методичні підходи до формування характеристик конкурентоспроможності підприємств, розроблено рекомендації щодо визначення умов її забезпечення. Надано аналіз діяльності базового підприємства та його конкурентних переваг. Розглянуто підходи та заходи щодо оцінки рівня конкурентоспроможності даного підприємства.ukмаркетингова стратегіяконкурентоспроможністьінноваційна діяльністьспец. 051 “Економіка“Розробка маркетингової стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємстваOther